top of page
לוגו בלוג
לוגו הלוחשת לבצקים

רוצים לדעת הכל ראשונים? הרשמו חינם לניוזלטר שלי

ההרשמה נקלטה!

כל הטיפים לסופגנייה המושלמת !



 

חכה לכם באינסטגרם וגם פה למטה:)❤️ אינסטגרם:- noaeinat@ פייסבוק : נעה עינת


שבוע שעבר עשיתי יום טיגונים, וצילמתי לכם המון מתכונים לחג החנוכה, אבל רגע לפני המתכונים… קבלו את כל הטיפים לסופגניה המושלמת! תשמרו את הפוסט הזה כי אתם תצטרכו אותו . המדריך לסופגנייה המושלמת! כמה דברים חשובים בנושא חומרי הגלם: -ניתן להכין בצק סופגניות על בסיס מים אבל בצק על בסיס חלב וחמאה יהיה עשיר יותר . -מומלץ להשתמש בקמח עשיר בגלוטן כמו קמח לחם/ חלות אבל גם עם קמח לבן רגיל יצא טוב. -וניל בבצק לא חובה אבל מוסיף, תשתמשו בוניל איכותי וטוב, עם גרגירי וניל זה מוסיף המון טעם. - בצק סופגניות לרוב לא מתוק וניתן להכין ממנו גם סופגניות מלוחות ! -תשתמשו במשקל, גם בהכנת הבצק וגם בשקילת הסופגניות וככה תקבלו את התוצאה הטובה ביותר.


כמה טיפים להכנת הבצק המושלם: -את המלח תוסיפו לבצק רק לאחר קבלת בצק ושאין בקערה שאריות של קמח/ שמרים . - תלושו לפחות 10 דק ! לישה ארוכה וטובה תתן לנו בצק חלק, גמיש ואלסטי. -אל תקמחו את השיש כשאתם מגלגלים, לא יהיה לכם נוח לגלגל ככה. -חשוב שכשאתם מגלגלים תבדוק טוב טוב שגם התחתית של הסופגנייה חלקה וסגורה היטב, גלגלו אותה כלפי גובה ממש כמו כיפה כדי לקבל את הצורה המושלמת. -תניחו כל סופגנייה על נייר אפייה חתוך לריבועים כדי שיהיה לכם נוח לשים בשמן .

-אל תשכחו לשקול את הסופגניות, שלב חשוב ממש כדי שכל הסופגניות יהיו שוות, מיני זה בין 15-30 גרם וגדולה זה בין 45-70 גרם.

התפחה

-אם לא תתפיחו מספיק לא תקבלו פס לבן ואווריריות לכן אל תדלגו על השלב הזה. -חשוב להכפיל את הנפח בסופגניות, ממש תצלמו אותם לפני ואחרי וככה זה יעזור לכם לדעת את מצב ההתפחה .

- אם תמיד בשמרים אני ממליצה לכם לעשות תא התפחה מהתנור הביתי שלכם ולהתפיח מהר… פה אני מבקשת מכם לתת לזה לתפוח לאט לאט. - טיגון: -מדחום! חובה לטיגונים, החום המושלם הוא בין 160-180 מעלות,

- מחממים סיר גדול ועמוק כדי שהסופגנייה תצוף ולא תשקע למטה . -ממליצה לטגן 1 לראות שהפס מושלם ואז אז להמשיך.

- תטגנו כמה שניות לכל צד- זה לא הזמן לזוז מהסיר.

-שהשמן בטמפ/ מכניסים את הסופגנייה ובעזרת מלקחיים מוציאים את הנייר אפייה.

- תניחו את הסופגנייה על רשת/ נייר סופג שאריות השמן ירדו . -את הסופגניות מצפים ישר מהשמן בסוכר אז אל תחכו עם זה, לריבת סוכר תחכו שהיא טיפה תתקרר. פס לבן מושלם כמו בקונדיטוריה: - התפחה טובה- חייבת להיות כדי לקבל את הפס, לכן תכניסו 1 לשמן ותיראו אם צריך עוד התפחה. -חשוב הסופגנייה תצוף ולא תשקע כי אחרת יהיה לכם סימון של הסיר בתחתית הסופגנייה .

מקווה שתקחו מפה כמה טיפים חדשים וקדימה תתחילו לטגן סופגניות שוות ושמנמנות. תתכוננו למרתון מתכונים שווים לחנוכה.



14 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תגובות:

bottom of page