top of page
לוגו בלוג
לוגו הלוחשת לבצקים

רוצים לדעת הכל ראשונים? הרשמו חינם לניוזלטר שלי

ההרשמה נקלטה!

בראוניז חגיגי עם קרם מסקרפונה

עודכן: 18 באוק׳ 2022

יש את התקופה הזאת בחורף שמגיעים החשקים... החשק שלי לתותים קצפת ושוקולד תמיד מוגבר בתקופה הזאת של השנה זהו מתכון שאני אוהבת במיוחד, קינוח שמשמח אותי, שמעודד אותי ומזכיר לי כמה התחום הזה הוא מדהים.





חומרים להכנת הקינוח :

חומרים לבראוניז: 225 גרם חמאה 250 גרם שוקולד מריר 5 ביצים כפית תמצית וניל 1/2 כוס סוכר לבן 3 כפות קמח רגיל/אינסטנט פודינג קורט מלח


חומרים לקרם מסקרפונה: 250 גרם שמנת מתוקה 125 גרם מסקרפונה 50 גרם אבקת סוכר חצי מקל וניל


לקישוט: תותים נשיקות שוקולד מגורד פניני קראנץ כל מה שמתחשק לכם

**התבנית- או 30*30 מרובעת או עגולה בקוטר 26.

אופן הכנת הבראוניז

מחממים תנור ל-180 מעלות. ממיסים בבן מארי או במיקרו את החמאה והשוקולד עד לתערובת חלקה ומבריקה. עם וו הבלון/מקציף, מקציפים את הביצים והסוכר וניל. כשמתקבל קצף אורירי מוסיפים את הסוכר בהדרגה. כשמקבלים קצף חזק ומבריק, שופכים בעדינות את תערובת השוקולד לתערובת הקצף. מנפים לתערובת השוקולד את הקמח והמלח ומערבבים בתנועות קיפול עדינות מאוד. שופכים הכול לתבנית מרופדת בנייר אפייה. מכניסים לתנור ואופים 30-35 דקות. בודקים בעזרת קיסם אם העוגה מוכנה - אם הוא יוצא רטוב, השאירו בתנור. אם יבש - הוציאו את הבראוניז. מצננים לחלוטין ואפילו ללילה שלם בטמפרטורת החדר.

הכנת הקרם: במיקסר עם וו בלון מקציפים את המסקרפונה, תכולת מקל הוניל ואבקת הסוכר במהירות בינונית. לאחר 2 דקות של הקצפה, ופתיחת המסקרפונה מוסיפים את השמנת המתוקה ומקציפים עוד מספר דקות במהירות מהירה עד קרם יציב. מעבירים את הקרם לשק זילוף עם צנטר 10 חלק.

הרכבה:

חותכים את הבראוניז לגודל שאתם רוצים, אני ממליצה על מלבנים באורך 5 ס"מ. מזלפים את הקרם בצורת נחש על הבראוניז. מסדרים כמה חתיכות של תותים מעל הקרם.מפזרים קישוטים.

482 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תגובות:

bottom of page